maandag 11 januari 2010

Taal


Voor wie nog wat meer wilt weten en oefenen.... lekker van bij je thuis!!

Wil je een extra oefening maken op:
- werkwoorden in de Tegenwoordige Tijd (=nu)
- werkwoorden in de Verleden tijd (=vroeger)
- open en gesloten lettergrepen (korte- en lange klank)
- woordsoorten (= ww, lidw, bn, zn)
klik dan hier.

Kies Taal en begin met de oefeningen met nummer 1!

Als je wat geoefend hebt, laat dan zeker een berichtje met hoe het ging! Succes en ik hoop dat 't lukt!

Om dit venster (de blogpagina) niet te sluiten, ga op de hier staan, klik op je rechtermuisknop en kies koppeling openen in een nieuw venster.

Groetjes!

5 opmerkingen:

  1. ik heb dat gedaan
    het is heel leuk.

    maxime

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!! Echt tof dat jij die oefeningen gemaakt hebt! Vond je het niet moeilijk?

    Groetjes!!
    En fijn dat je zo flink was vandaag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. marcozuidpolo wilt niet gaan.


    maxime

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond die wel moeilijk.
    ik weet dat ik flink was.

    maxime

    BeantwoordenVerwijderen
  5. is er ook iets van zinsdelen in de dinge van taal.


    maxime

    BeantwoordenVerwijderen