donderdag 14 januari 2010

Het secundair....!

Iedereen aangemeld ondertussen? Zorg ervoor, het is erg belangrijk!!!

5 opmerkingen:

  1. het briefje dat ik moest schrijven wilt niet op mijn emailadres gaan.


    maxime

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb je het getypt in een word document? Dan kan je ofwel alles arceren, rechtermuisknop, kopiƫren en in je mail opnieuw rechtermuisknop en plakken.
    OF je slaat je word document op jouw computer op. Daarna maak je een nieuwe e-mail en hang je dat word document aan je mail vast. Dat doe je door te klikken ergens naast 'verzenden', staat 'attach' ofzoiets... Dan krijg je een kadertje waarin je moet bladeren/ zoeken naar dat word document op je computer (dus goed kijken waar je het opslaat). Als je het gevonden hebt, klik je erop en wordt het aan je mail vast gehangen.
    Dan alleen nog je eigen mail adres invullen en verzenden!
    Een hele boterham! Zullen morgen zien als het niet lukt toon ik het je eens op school!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja ik zal terug proberen.

    -mogen wij ook de toets van zinsleer op internet doen.

    maxime

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 14/01/2010
    klasenraad

    Nesrin,Safae,Maxime,Dounia,Yusuf en juf Leen.

    Juf Leen wilt iets zeggen over het 6de lj wacht.
    -Dounia en Sofian moeten dat voorstelen aan de directie.

    Het idee van sofian: we moeten terug de speelbox doen.
    -Niet als het regent,sneeuwt...
    -Als je niet flink bent = geen kaartje voor deze keer.
    -Dinsdag en donderdag mag de speelboxin de garderie open.
    -Om de week 5 de en 6 de lj spelcapitain
    -Meer kinderen spelcapitain.
    -Twee binnen een buiten en een ping-pong.
    -De spelcapitain moet het kaart niet terugeven als het spel stuk is.
    eerst bespreken met de juf.
    dan de kaart confisqueren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe dat nog een keer voor de zekerheid.


    maxime

    BeantwoordenVerwijderen