zaterdag 3 juli 2010

Vakantie!!!


Fijne vakantie allemaal!!!

Geniet ervan, rust goed uit zodat jullie in september met veel energie en zin kunnen starten!

Groetjes en misschien nog eens tot ziens...

Juf Leen

4 opmerkingen:

  1. juf leen ik ben in 2de secundaire



    sofian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo mevrouw

    is het alles goed met u ?

    Nesrin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sofian,

    als je hier nog eens langskomt en dit leest, laat dan zeker weten hoe het met je gaat in het secundair!!

    Dag Nesrine,

    Alles prima hoor. Met jou ook?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen