juf leen ik ben in 2de secundairesofian
hallo mevrouw is het alles goed met u ?Nesrin
Hoi Sofian,als je hier nog eens langskomt en dit leest, laat dan zeker weten hoe het met je gaat in het secundair!! Dag Nesrine,Alles prima hoor. Met jou ook?Groetjes!
ja dankunesrin
juf leen ik ben in 2de secundaire
BeantwoordenVerwijderensofian
hallo mevrouw
BeantwoordenVerwijderenis het alles goed met u ?
Nesrin
Hoi Sofian,
BeantwoordenVerwijderenals je hier nog eens langskomt en dit leest, laat dan zeker weten hoe het met je gaat in het secundair!!
Dag Nesrine,
Alles prima hoor. Met jou ook?
Groetjes!
ja danku
BeantwoordenVerwijderennesrin