Onderweg....
Wat scheelt eraan?!?
Maxime had onmiddellijk zijn ideale speelgoed gevonden... ;-)
Fotomodel Dounia...!
Puntjes voor Sofian en voor Safae... euh.. iets minder puntjes? :-D
Yunus kan er wat van!
Een vlotte start voor Dounia (daarna echter... hihihi)
Zeer elegante worp van Yasmina!
Niet duiken Sofian, bowlen! Hihihi...!
Kan je het al horen?? BAF!! Dat is de bal die Safae laat vallen! ;-)
Ziet er zeer professioneel uit Yusuf!
Hmm, wat gaan we drinken..?
Leuke vriendinnetjes!!
Toch mooi hé, die schoentjes...!! :-S
Kijken of het goed was...
Go Nesrin!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten